SMAL jäsenenä saat

Liity jäseneksi
  • Alan tärkeimmät tapahtumat suoraan sähköpostiisi

    Seuraamme alan tapahtumia Suomessa ja maailmalla emmekä panttaa tietoa

  • Joskus sitä kaipaa neuvoja vero- ja sopimusasioissa

    Me autamme jäseniämme – veloituksetta

  • Liitto on mahdollisuutesi saada äänesi kuuluviin

    Neuvottelemme alan suurista kysymyksistä ja kuuntelemme jäsentemme mielipiteitä

  • Kyllästyitkö kalliisiin koulutuksiin, jotka eivät vastaa tarpeisiisi?

    Koulutuksemme räätälöidään matkatoimistoalalle ja myydään jäsenille jäsenhintaan

  • "Harkitsen ostavani matkan Matkatoimisto X:ltä. Onko se SMALin jäsen?"

    Kuluttajat pitävät liiton jäsenyyttä luotettavuuden merkkinä

  • Verkostoituminen on paitsi hyödyllistä myös hauskaa

    Kysy keneltä tahansa, joka on ollut kokousmatkallamme

  • Kampanjoimme ammattimaisen palvelun puolesta

    Liity Sinäkin rintamaan!

Etusivu > Käytännönläheinen palvelumuotoilun workshop myynti- ja asiakastyötä tekeville
Koulutukset
1.11.2018 9:00–17:00

Käytännönläheinen palvelumuotoilun workshop myynti- ja asiakastyötä tekeville

Joko teillä hyödynnetään palvelumuotoilua asiakaskokemuksen ja tuloksen parantamiseksi? Parasta markkinointia ovat tyytyväiset asiakkaat, jotka ovat valmiita suosittelemaan palveluitanne myös muille.

Workshopissa tutustut palvelumuotoiluun ja sen tarjoamiin työkaluihin palveluidenne suunnittelemiseksi ja kehittämiseksi entistä asiakaslähtöisemmiksi. Palvelumuotoilu hyödyntää perinteisestä muotoilusta tuttuja menetelmiä palveluiden kehittämiseen. Hyödynnämme workshopissa mm. käyttäjäpersoonia, asiakaspolkua, prototypointia ja muita visuaalisia menetelmiä palvelun kehittämiseksi ja asiakaskokemuksen parantamiseksi. Paneudumme myös asiakkaiden erilaisuuden huomioimiseen sekä palveluiden toteutuksessa että niiden myynnissä.

Nimensä mukaisesti tämä tosiaan on workshop eli menetelmien esittelemisen jälkeen osallistujat alkavat kehittää omia palveluitaan palvelumuotoilua hyödyntäen. Workshopista saat eväät palvelumuotoilun jatkamiseen omassa yrityksessäsi.

 

Ohjelma ja aikataulu

Aamupäivä

* Palvelumuotoilun perusteet
Palvelumuotoilun menetelmiä
Käyttäjäpersoonat
Oman yrityksen asiakaspolku

Iltapäivä

* Prototyyppien kehittäminen
Blueprintin avulla erinomaista asiakaskokemusta ja tulosta
Miten tästä eteenpäin
Yhteenveto ja loppukeskustelu

Koulutukseen sisältyy yhden tunnin Skype-/puhelinsparraus kouluttajan kanssa palvelumuotoilun etenemisestä omassa organisaatiossasi workshopin jälkeen.

 

Kenelle

Palveluiden kehittämisen ja myynnin parissa työskenteleville, esim. yrittäjille sekä markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä vastaaville.

Hyödyt

* Opit palvelumuotoilun perusteet
Tutustut palvelumuotoilun keskeisiin menetelmiin
Pääset itse kokeilemaan menetelmiä omien palveluidenne kehittämiseksi
Saat käytännön ideoita ja työkaluja palveluiden ja asiakaskokemuksen parantamiseksi

Aika ja paikka

Torstai 1.11.2018 klo 9.00-17.00
SMALin toimisto, Vilhonkatu 4 B, 00100 Helsinki

Hinta

Jäsenille                     370 € (+ alv 24 %)
Ei-jäsenille                470 € (+ alv 24 %)  

Minimiosallistujamäärä 8 ja maksimi 12 henkilöä.

Hinta sisältää koulutuksen, koulutusmateriaalit, kouluttajan tuen, yhden tunnin henkilökohtaisen Skype-/ puhelinsparrauksen workshopin jälkeen sekä kahvitukset. Omakustanteinen lounas päivän aikana.

Kouluttaja

KTM, Pol.kand. Mira Kivistö ConTe Oy:stä on kokenut toiminnan kehittäjä, jonka missiona on auttaa yrityksiä hyödyntämään potentiaaliaan haluttujen tavoitteiden ja tulosten saavuttamiseksi. Miralla on pitkä kokemus matkailualalta; hän on työskennellyt mm. Finnairilla, Kilroylla, Silja Linella, Scantoursilla ja Spiesillä. Mira on toiminut arvioijana sekä Suomen Laatupalkintokilpailussa että Suomen Innovaatiokilpailussa. Hänellä on kokemusta sekä ulkoisena (esim. Aalto yliopiston Nanofab) että sisäisenä (mm. Finnair) kehittäjänä toimimisesta. Palvelumuotoilua Miira on opiskellut Suomessa ja Italiassa. Kouluttajana Mira on saanut positiivista palautetta mm. innostavuudestaan ja käytännönläheisyydestään. Osallistujien kommentteja: ”Miralla on innostava ja konkreettinen tapa asioiden läpikäyntiin sekä paljon osaamista.”, ”Kouluttajana Mira on asiantunteva, mutkaton ja tyyliltään pirteä.”

Ilmoittautuminen

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään torstaina 18.10.2018, johon saakka kuluton peruutusoikeus. Tämän jälkeen peruutuskulut (myös no-show) ovat 100%. Peruuttavan tilalle voi ilmoittaa uuden henkilön osoitteeseen jenni.kemppainen@smal.fi.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä.

Tervetuloa!