SMAL jäsenenä saat

Liity jäseneksi
  • Alan tärkeimmät tapahtumat suoraan sähköpostiisi

    Seuraamme alan tapahtumia Suomessa ja maailmalla emmekä panttaa tietoa

  • Joskus sitä kaipaa neuvoja vero- ja sopimusasioissa

    Me autamme jäseniämme – veloituksetta

  • Liitto on mahdollisuutesi saada äänesi kuuluviin

    Neuvottelemme alan suurista kysymyksistä ja kuuntelemme jäsentemme mielipiteitä

  • Kyllästyitkö kalliisiin koulutuksiin, jotka eivät vastaa tarpeisiisi?

    Koulutuksemme räätälöidään matkatoimistoalalle ja myydään jäsenille jäsenhintaan

  • "Harkitsen ostavani matkan Matkatoimisto X:ltä. Onko se SMALin jäsen?"

    Kuluttajat pitävät liiton jäsenyyttä luotettavuuden merkkinä

  • Verkostoituminen on paitsi hyödyllistä myös hauskaa

    Kysy keneltä tahansa, joka on ollut kokousmatkallamme

  • Kampanjoimme ammattimaisen palvelun puolesta

    Liity Sinäkin rintamaan!

Etusivu > Digi-päivä
Koulutukset
26.11.2019 9:00–16:00

Digi-päivä

Ainoa tapa oppia matkailun digitaalista myyntiä ja markkinointia on se, että itse käyttää aktiivisesti digitaalisia työkaluja. Parhaat koulutukset pidetään niin, että osallistujilla on itse mahdollisuus kokeilla opittuja asioita saman tien omaa yritystään hyödyttäen joko yksin tai pareissa työskennellen. Samalla päästään mukavasti eroon myös uskalluksen puutteesta, mikä vaivaa osaa osallistujista. Tavoitteena on aina koulutus, mistä tullaan ulos suu hymyssä: ”Mähän osasin ja uskalsin!”

Kouluttajana Ilkka Kauppinen, joka on toiminnassaan keskittynyt digitaalisen myynnin ja markkinoinnin kouluttamiseen ja konsultointiin matkailussa.

 

Päivän rakenne

1. Erittäin lyhyt teoriaosuus – nämä kolme asiaa erottavat markkinointiammattilaisen puuhastelijasta
2. SOME NYT – näin pyyhit kilpailijallasi ravintolan lattian juhannusaamuna
3. 
Miten hakukoneet saadaan rakastamaan sivujasi ja ohjaamaan sivuillesi asiakkaat, joilla on jo valmiiksi ostohousut jalassa ja siihen liittyviä tehtäviä
4. 
5 tehokkainta keinoa jättien (Facebook ja Google) hyödyntämiseen markkinoinnissa olipa kohderyhmänä koti- tai ulkomaiset asiakkaat
5. 
Jos et mitään muuta tee tänään, niin tee edes nämä – teemme yhdessä kolme kaikista tehokkainta digitehtävää, tarvittaessa kädestä pitäen
6. 
Kotiläksyjen vastaanotto ja niistä kinastelu

 

Lisäksi osallistujat saavat ison kasan parhaita matkailualanesimerkkejä niin B2C- kuin B2B-markkinointiin liittyen. Tehtävistä saa irti jokainen jotain, niin vasta-alkaja kuin kokenut digikonkari.

Koulutusmalli vaatii osallistujilta kannettavia tietokoneita tai tabletteja, reipasta ja avointa mieltä. Parityöskentely mahdollista. Koulutuksessa läpikäydyt työkalut, käsittelyn taso ja niiden määrä räätälöidään osallistujien mukaan.

 

Ilmoittautumiset kaikkiin koulutuksiin avataan elokuussa, mutta laita päivät jo nyt kalenteriin – ja kerro näistä myös kollegoillesi!

Koulutuksiin ovat tervetulleita kaikki, sekä SMALin jäsenet että ei-jäsenet.