Etusivu > SMAL > Tapahtumat ja koulutukset > Asiakaspalautteiden hyödyntäminen matkailupalvelujen kehittämisessä
Menneet tapahtumat ja koulutukset
12.2.2015 14.00–16.00

Asiakaspalautteiden hyödyntäminen matkailupalvelujen kehittämisessä

Skål International Helsinki ry:n järjestää matkailuseminaarin.

Seminaari on avoin myös ei-jäsenille,

Aihe:                 Asiakaspalautteiden hyödyntäminen matkailupalvelujen kehittämisessä

Aika:                12.2.2015 klo 14.00 – 16.00

Paikka:             Hotel Arthur

Hinta:                Muut osallistujat 50 euroa + alv 24 %

Ilmoittautuminen:

5.2.2015 mennessä sähköpostilla: skalhelsinki@skalfinland.com

Lisätietoa:       

Kari Halonen, Skål International Helsinki ry., kari.halonen@skalfinland.com ja 050 - 375 1328

Avainpuheenvuorot:

Majoitusyritysten laatuluokitus ja asiakaspalautteet

·         Saija Kekkonen, Best Western –konserni

Saija Kekkosen puheenvuorossa keskitytään Best Western –hotelliketjun laatuluokitusjärjestelmään ja

siihen miten palautteet toimivat laadun tehokkaana välineenä majoitusyrityksissä

Mobiilisovellukset asiakaspalautteiden välineenä

·         Erika Rintala, Qvik – Touching Applications

Yrityksellä on kokemusta mm. isoistakin tapahtumien viestintään keskittyvistä mobiilisovelluksista.

Miten yritys voisi hyödyntää mobiilisovelluksia laajemmin asiakaspalautteiden keräämisessä?

Laatu1000 – asiakaspalautteet laadun kehittämisen mittarina

·         Petteri Ohtonen, Haaga-Perho Säätiö

Laatu1000 –koulutusohjelma on laajin Suomessa toteutettu matkailusektorin laadunkehittämistyökalu, jossa asiakaspalautteilla mitataan luvatun laadun toteutumista. Miten yritykset voivat hyödyntää asiakaspalautteita paremmin toiminnan kehittämisessään?