SMAL jäsenenä saat

Liity jäseneksi
  • Alan tärkeimmät tapahtumat suoraan sähköpostiisi

    Seuraamme alan tapahtumia Suomessa ja maailmalla emmekä panttaa tietoa

  • Joskus sitä kaipaa neuvoja vero- ja sopimusasioissa

    Me autamme jäseniämme – veloituksetta

  • Liitto on mahdollisuutesi saada äänesi kuuluviin

    Neuvottelemme alan suurista kysymyksistä ja kuuntelemme jäsentemme mielipiteitä

  • Kyllästyitkö kalliisiin koulutuksiin, jotka eivät vastaa tarpeisiisi?

    Koulutuksemme räätälöidään matkatoimistoalalle ja myydään jäsenille jäsenhintaan

  • "Harkitsen ostavani matkan Matkatoimisto X:ltä. Onko se SMALin jäsen?"

    Kuluttajat pitävät liiton jäsenyyttä luotettavuuden merkkinä

  • Verkostoituminen on paitsi hyödyllistä myös hauskaa

    Kysy keneltä tahansa, joka on ollut kokousmatkallamme

  • Kampanjoimme ammattimaisen palvelun puolesta

    Liity Sinäkin rintamaan!

Etusivu > Asiakaskokemuksen ja myyntitaitojen kehittäminen
Koulutukset
20.11.2018 9:00–16:00, 4.12.2018 9:00–16:00

Asiakaskokemuksen ja myyntitaitojen kehittäminen

Myyntitaitojen ja asiakaskokemuksen kehittäminen –valmennus auttaa parantamaan myynnillisiä tuloksia matkatoimistoalalla. Valmennuksen tavoitteena on

* Matkatoimistoalan asiakasymmärryksen lisääminen asiakaskokemuksen lähtökohtana
Asiakkaan odotusten ymmärtäminen ja niiden ylittäminen
Tavoitteellisten asiakaskohtaamisten taitojen kehittäminen

Valmennuksessa on luento-osuutta, mutta painopiste on käytännön ryhmäharjoitteissa ja simuloinnissa ”roolipelin” muodossa. Valmennus koostuu kahdesta päivästä, ja päivien välissä on itsenäistä opiskelua sekä valmistautumista roolipeliin.

Aikataulu ja ohjelma

Päivä 1. Asiakasymmärrys ja odotusten ylittäminen (20.11.)

* Muuttuva matkatoimistoala ja katse myyntiosaamisen merkitykseen
Ylivertainen asiakaspalvelu - Yllätä ja ylitä aina odotukset
Asiakasymmärrys – Matkatoimistoalan ostajaprofiilit
Palvelujen ja palvelukonseptin kehittäminen asiakaskokemuksen lähtökohtana
Myyntiajattelu - Näkökulmia tavoitteellisiin kohtaamisiin
Minä asiakaspalvelijana - Tunteet vuorovaikutustilanteessa

Päivä 2. Käytännön kohtaamistaidot (4.12.)

* Myyntiosaamisen kehittäminen
Tavoitteellisen asiakaskohtaamisen anatomia
Erilaisuus on mahtavaa!
Käytännön roolipeliharjoituksia (puhelin, kasvokkain)

Aika ja paikka

20.11.2018 ja 4.12.2018 klo 9.00 - 16.00 Haaga-Helian Pasilan kampus, Ratapihantie 13, 00520 Helsinki.
Aamukahvi ja ilmoittautuminen klo 9.00 molempina lähipäivinä. Valmennusosuus alkaa klo 9.30.

Hinta

Jäsenille                      490 € (+ alv 24 %)
Ei-jäsenille                  590 € (+ alv 24 %)  
- Hinta sisältää ennakko- ja välitehtävän, 2 lähipäivää, roolipeliharjoitukset, materiaalin, aamukahvit ja lounaat

Minimiosallistujamäärä 12 ja maksimi 20 henkilöä.

Kouluttaja

Kouluttajana toimii Haaga-Helian myynnin lehtori Pirjo Pitkäpaasi, jolla on tehnyt pitkän työuran myynnissä ja myynnin johdossa. Pirjo on aiemmin työskennellyt Suomen IBM:llä ja Agfa—Gevaertilla ja on yksi Haaga-Helian myynnin koulutusohjelman kehittäjistä, lehtoreista sekä yrityskouluttajista.

Ilmoittautuminen

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään tiistaina 6.11.2018, johon saakka kuluton peruutusoikeus. Tämän jälkeen peruutuskulut (myös no-show) ovat 100%. Peruuttavan tilalle voi ilmoittaa uuden henkilön osoitteeseen jenni.kemppainen@smal.fi.

Ilmoittaudu koulutukseen tästä. 

 

Tervetuloa!