SMAL jäsenenä saat

Liity jäseneksi
  • Alan tärkeimmät tapahtumat suoraan sähköpostiisi

    Seuraamme alan tapahtumia Suomessa ja maailmalla emmekä panttaa tietoa

  • Joskus sitä kaipaa neuvoja vero- ja sopimusasioissa

    Me autamme jäseniämme – veloituksetta

  • Liitto on mahdollisuutesi saada äänesi kuuluviin

    Neuvottelemme alan suurista kysymyksistä ja kuuntelemme jäsentemme mielipiteitä

  • Kyllästyitkö kalliisiin koulutuksiin, jotka eivät vastaa tarpeisiisi?

    Koulutuksemme räätälöidään matkatoimistoalalle ja myydään jäsenille jäsenhintaan

  • "Harkitsen ostavani matkan Matkatoimisto X:ltä. Onko se SMALin jäsen?"

    Kuluttajat pitävät liiton jäsenyyttä luotettavuuden merkkinä

  • Verkostoituminen on paitsi hyödyllistä myös hauskaa

    Kysy keneltä tahansa, joka on ollut kokousmatkallamme

  • Kampanjoimme ammattimaisen palvelun puolesta

    Liity Sinäkin rintamaan!

Etusivu > 5 keinoa saada verkkokauppa kannattamaan
Koulutukset
22.10.2019 12:00–16:00

5 keinoa saada verkkokauppa kannattamaan

Paikka Haaga-Helia, Pasilan kampus (Ratapihantie 13, Helsinki)
Aika 22.10.2019 klo 12.00-16.00

Koulutuksen tavoitteena on ymmärtää verkkokaupan toimivuuteen vaikuttavia seikkoja sekä kehittää ja kasvattaa verkkokauppaa ja sen kannattavuutta.

Asiakkaiden ostaminen tapahtuu yhä enemmän digitaalisissa kanavissa. Erityisesti verkkokauppa on kasvanut viime vuosina merkittävästi. Haaga-Helian eComLab –ympäristö tarjoaa puitteet verkkokaupan kehittämiselle. Keskitymme asiakaskokemuksen parantamiseen, myynnin kasvattamiseen ja verkkokauppojen kansainvälistymiseen.

Kouluttajana Haaga-Helian markkinoinnin yliopettaja ja markkinatutkija Marko Mäki. Mäen lisäksi tilaisuudessa esiintyy Woolmanin growth hackeri Mikko Rekola.

 

 Päivän rakenne

  • Verkkokauppa liiketoimintamallina ja jakelukanavana
  • Verkkokaupan perusta: kysyntä ja markkinat
  • Toiminnalliset ratkaisut ja asiakaspolut kaupassa
  • Kaupan rakenne
  • Tuoteinformaatio
  • Löytääkö asiakas haluamansa tuotteen vaivattomasti?
  • Verkkokaupan markkinointi ja globaalit markkinat
  • Markkinoinnin digi- ja muut välineet
  • globaalit mahdollisuudet – globaali kilpailu

Hinta SMALin jäsenille 225€ +alv
Hinta ei-jäsenille 325€ +alv

Ilmoittautuminen TÄÄLLÄ

Hintaan sisältyy luento, eComLab-osuus, luentomateriaali, iltapäiväkahvi.

Koulutuksen minimiosallistujamäärä on 12 ja maksimi 16 henkilöä.

Peruutukset
Kuluton peruutusoikeus 8.10.2019 saakka. Tämän jälkeen peruutuskulut (myös no-show) ovat 100%. Peruuttavan tilalle voi ilmoittaa toisen henkilön.

Mikäli koulutus joudutaan perumaan, Smalser Oy ei vastaa ilmoittautuneiden mahdollisista kuluista.

Tervetuloa koulutuksiimme!